I made this widget at MyFlashFetish.com.

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

SALAM PERKENALAN

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya . Decoupage yang dahulunya begitu asing bagi saya...kini telah menjadi hobi utama setelah melihat hasil kerja yang cukup kreatif dari Jija's Lovely Cottage. Jutaan terima kasih kepada Jija yang sudi mengajar saya...budimu akan ku kenang...oleh itu teman-teman, bolehlah berkongsi hobi dan bertukar-tukar idea untuk mengkreatifkan lagi seni decoupage ini...atau pada sesiapa yang berkenan, boleh order terus melalui emel di shiemanis@yahoo.com....


Click me

Thursday, December 23, 2010

1 YEAR ANNIVERSARY OF MY BLOG

It's been one year today, December 23rd, that I started blogging.
Sebelum ini saya tak kenal dan tak pernah tau nak berblogging dan tak pernah rasa what it would be like to be a blogger. Ini semuanya dek kerana hobi terbaru di hujung usia (huhuhu) iaitu decoupage & folkart. Kenapa ya dulu tak pernah tahu kewujudan deco yang amat menarik ni?

 Mungkin bila anak-anak dah membesar memudahkan lagi kerja-kerja deko mendeko ni, sebab bila dah besar, tak mengacau dah hihihi...

....dan yang PALING PENTING, my soulmate....life partner....sleeping partner bagi 100% support. Thank you my dear...sebab begitu memahami minatku ini...

Macam mana agaknya kalau 10 tahun yang lepas, bila kite dah kenal minat ni...agaknya rumah kite ni, mesti dah penuh sampai ke tepi jalan dengan barang2 deko ni....hik hik hik.

Rupanya bila dah mula berblogging ni, dapat mengenal ramai blogger2 yang hebat dan ramai kenalan walaupun di alam maya, tapi sudah cukup memberi impak kepada diri sendiri ! And it turns out, I like blogging.

I find it fun to share what I'm up to. Share my ideas, share cool things I've found on the web. I like sharing my latest deco. I like sharing about other artists I've found and their art! I love doing my decoupage & folkart. It sets me in a grateful mood for where I am at.

Blogging telah membuka mata dan fikiran dari luar kotak kebiasaan saya, it has opened me up to the whole world on the internet of people that communicate, buy, sell, share, challenge, spread joy and look to each other for inspiration.

Sempena ulang tahun blog ini, saya nak berterima kasih banyak-banyak kepada semua followers and non followers who have been checking into my blog and making comments. It encourages me...sebab saya tahu anda semua adalah pengunjung yang memang meminati hasil deco saya yang tak seberapa ini...! People who are interested.

Saya pun gemar berkunjung ke beberapa blog yang saya follow dan yang lain...and I love checking in on them and seeing what people are up to. It inspires me!
Semoga persahabatan di alam maya ini berterusan hingga ke akhir usia dan saya akan teruskan minat yang tak pernah saya buat sebelum ini selagi hayat di kandung badan....

3 comments:

  1. Salam Shima, happy anniversary utk blog dan tuannya sekali..semoga terus dapat berkongsi idea dan meghasilkan deco2 yg menarik agar menjadi inspirasi utk mereka yg meminati kraft ini..

    ReplyDelete
  2. Wsalam ida,

    Terima kasih byk2 krn sudi singgah ke blog ni semoga kita dapat terus berkreatif selagi terdaya...

    ReplyDelete
  3. Salam... hari ni meranjau jalan, terjumpa blog ni.. terujanya melihat hasil2 kreatif. Bersemangat untuk menceburkan diri dlm seni ni.. teringin belajar ... tp camna caranya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SPREAD THE LOVE AWARD

SPREAD THE LOVE AWARD

AWARD DARI RAZNA

AWARD DARI RAZNA

AWARD DARI aYu LiTtLe CoTtAgE

AWARD DARI aYu LiTtLe CoTtAgE

TAG DARI JIJA'S LOVELY COTTAGE

TAG DARI JIJA'S LOVELY COTTAGE

FRIENDSHIP AWARD DARI HONEY GEE

FRIENDSHIP AWARD DARI HONEY GEE

TAG AWARD DARI ZAZALIMIEY

TAG AWARD DARI ZAZALIMIEY

AWARD DARI AZLEENA ENGLISH DECO

AWARD DARI AZLEENA ENGLISH DECO

SEJAMBAK MAWAR DARI IZAM

SEJAMBAK MAWAR DARI IZAM

Kad Raya dari Kelly

Kad Raya dari Kelly

AWARD DARI ZAZALIMIEY & IDA

AWARD DARI ZAZALIMIEY & IDA

SALAM RAMADHAN

SALAM RAMADHAN

SALAM LEBARAN

SALAM LEBARAN